All 13 movie Reviews


Sonic: Nazo Unleashed Pt2 Sonic: Nazo Unleashed Pt2

Rated 5 / 5 stars

this ROX BADLEE!

this rox so mutch its like areall cartoon i wanna see the next episode and the episode ofter that and ofter that!



Konoha Talent Show Konoha Talent Show

Rated 4 / 5 stars

wtf

ummmmmm...no coments...



Konoha Field Trip Konoha Field Trip

Rated 5 / 5 stars

ok i will explain from the bigining...

atr first i like nice pic and name so i check it: at the begining of the movie i was like woooow sweet i like it but then i m like ahhhhhhh i opend my mouth im like wtf and then at the and im like hahaha the seshomaru thing was goood,i like it at the end its like so funny the way shikamaru looks at seshomaru hihi lol :p oh and were did you get the movie clips????? anywais i like it keepup the good werek thx lol bye thanks for reading bye :)



Naruto:theultimate ninja2 Naruto:theultimate ninja2

Rated 1.5 / 5 stars

okayyyyyyyy

this movie has alot of mastakes in it: 1.after rok lee dose the spining thingi naji should have lose 2.naruto cant lose cause the name of the cartoon is named naruto and even of it is your imagination that sasuke would win you could have made more cents to why sasuke wone 3. this movie has no music it sucks that is all thanks for reading.


kiddfiyah responds:

1. if its so powerful then why does rock lee always LOSE to neji?
2. he won because he used his frickin chidori and then howcome he lost to sasuke at one part in the anime hmmmmm?
3. well the next one will have music and screw you


Madness Apotheosis Madness Apotheosis

Rated 5 / 5 stars

i love this movie well cartoon

i have watched this wen i was a kid but i frogatt the name of this movie so i looked evry websites i know (and i know a lot of webs) so i looked evry were so today july 21 2006 i have found my fave madness seen i am sooooooo proud (cry) oh well eny wais good job on the madness ceep upi the good work :p



Fiberglass Monkey Fiberglass Monkey

Rated 5 / 5 stars

this rules :p

this rox i like it no no i love it! lol keep making more this rox :)!



Crazy Naruto Crazy Naruto

Rated 5 / 5 stars

coooooooooooooooooool

that was soooooooooooooo cool how did you do that?


Nomalas responds:

I took some clips and added music :D


MAN 2: Naruto MAN 2: Naruto

Rated 0 / 5 stars

this is crap

this is total bullshit.


Kyora-Mishiso responds:

This review is crap :D


Naruto vs. Sasuke (Mini) Naruto vs. Sasuke (Mini)

Rated 4 / 5 stars

it is good but...

WERE THE **** DO YOU GET THE NARUTO SONG?



Ryo the ninja KID 4 part1 Ryo the ninja KID 4 part1

Rated 5 / 5 stars

it is really good :)

i love this movie :)